bakis

Ja a nu har man kommit hem från en rolig kväll igår. Trodde lördagen skulle förstöras av olika anledningar men sen drog ja o Rut hem till Linn i stan och hade en mysig kväll med Douglas och Elsa också!
Jag går och är orolig över flera saker just nu men ingenting som kan hjälpas. Iallafall hade jag en väldigt rolig kväll igår och sen åkte jag hem med Rut,Elsa,Douglas och sov där. Jag låg och gömde mig under täcket medans Rutger och hans lillebror kastar skivor över hela rummet och kastar böcker och allt möjligt på varann och samtidigt gömmer sig rutger bakom mig så jag vart ju livrädd! Vi va väl uppe till 5-halv 6 kanske och sen somna vi.
Nu sitter jag här bakis och känner att jag kommer logga livet när som helst.





Bye ♥ Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0