så va sagan slut

♥på en vecka, på en dag, på en sekund försvann allt. Allt jag gjort och allt jag sagt det är borta nu. allt vi gjorde för en vecka sen och igår och idag det är borta. Du gör fel! Du säger imot dig själv och mig. Låt mig komma in i ditt liv så får se hur allt funkar. När du testat det och det inte funkar..det är då man gör såhär. Jag vet inte vad som hände men allt försvann för fort. Det kom och det gick nästa sekund. Tack för den underbara tiden med dig, det har varit underbart att vara med dig och jag kommer aldrig kunna glömma dig. Du kan glömma på en sekund..det här kommer sitta i mitt hjärta förevigt. ♥ Tack för att du fanns för mig ♥







Bye ♥ Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0